Gravity is al sinds 2013 marktleider op het gebied van verzwaringsdekens in Europa. Onze premium verzwaringsdekens helpen al meer dan 400.000 tevreden klanten om beter te slapen en stress te verminderen.

Ons verhaal

Gravity is in 2013 uit noodzaak opgericht. Een jong kind met autisme had een verzwaringsdeken nodig, maar de meeste dekens op de markt waren niet betaalbaar. Daarom besloten wij om de deken zelf te maken.

De dekens werden aanvankelijk in een klein appartement genaaid en voornamelijk in Polen verkocht. Nu zitten we in een groot, modern pand met ruim 100 medewerkers. Onze verzwaringsdekens worden gekocht en gewaardeerd door klanten van over de hele wereld. Omdat elke deken met de hand en met grote zorg wordt gemaakt, zijn het onze medewerkers die het hart van het bedrijf vormen. Een goede en eerlijke omgang met elkaar biedt ons team een ​​goede werksfeer waarin iedereen zich prettig voelt. Onze medewerkers zijn samengesteld uit alle leeftijdsgroepen en dragen hun unieke karaktereigenschappen bij. We hechten er veel waarde aan om mensen met een verstandelijke en lichamelijke beperking deel te laten uitmaken van het productieproces. Wij zijn trots op onze hoogwaardige verzwaringsdekens en het duurzame en milieuvriendelijke productieproces dat geheel binnen de EU plaatsvindt. We nemen onze verantwoordelijkheid naar onze klanten, of het nu kinderen of volwassenen zijn, om het beste product te kunnen aanbieden zeer serieus. Onze verzwaringsdekens moeten jou een rustige en gezonde nachtrust geven en onze medewerkers een werkplek bieden waar ze elke ochtend graag terugkomen.

Missie

Het is onze wens en ons doel om zoveel mogelijk mensen te bereiken die baat kunnen hebben bij een verzwaringsdeken. Er is grote belangstelling van ziekenhuizen, verpleeghuizen en kleuterscholen. We zullen onze hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten handhaven en ons bedrijf blijven uitbreiden om zoveel mogelijk mensen te helpen die last hebben van stress, slaapproblemen of ontwikkelingsstoornissen zoals ADHD, autisme, Asperger of het syndroom van Down en onze positie als marktleider in Europa te vergroten.